3 Mart 2012 Cumartesi

Yemek Kulübü

   Yemek Kulübü'yle bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştık. İyiki de tanışmışız. Şişhane'de ikamet eden tarihi bir binanın içinde konumlanmış çok nezih bir mekan. Bina tarihi olduğu için kendinizi sanki eski zamanlarda hissedebilmeniz çok doğal. Gitmeden önce arkadaşlarım bana "fyatlar inanılmaz ucuz ve de yemejler çok lezzetli"demişlerdi ve ben inanmamıştım. Gerçekten inanamamıştım. Açıkçası biraz ön yargılı gittim :) Masaya ilk oturduğumda menüyü elime aldım ve cidden fiyatları görünce şok oldum. Fiyatlar gerçekten ucuz ve yemeklerinin lezzeti güzel bir mekan. Çok şaşırtıcı olsa da gerçekten doğru. En pahalı yemek olan biftek ve fiyatı 10 lira bile değil. Hatırladığım kadarıyla 9 TL idi. Bu kadar ucuz ve temiz bir yemek servisinin olduğu bir yer burası. İçerisi çok kalabalık yer bulmak biraz zor oluyor çalışanların öğle tatillerinde. Çünkü Tünel ve çevresinde çalışanlar ucuz ve temiz diye bu restauranta geliyorlar. 

   Gelelim Yemek Kulübün'deki en favori yemeğime " köri soslu mantarlı tavuk sote" bir yemek bu kadar güzel olabilir heralde. Yanında pilav da veriyorlar. Bunların yanı sıra içecekler de normal restaurantlara göre ucuz ötesi denebilicek cinsten. Kola, ice-tea ve benzeri içecekler 2.5 TL. Normal bir yerde 6.5 TL olan içecekler burda ucuz ve de marketten aldığınız fiyatta neredeyse.

    Yemek Kulübü'ne 8-9 kez gittim. Menüdeki çoğu yemeği yedim. Mesela; köri soslu mantarlı tavuk, biftek, ızgara tavuk göğsü, ton balıklı salata, sigara böreği tabağı, shinitzel, köfte tabağı, cheesecake. Bunlar arasında genellikle hepsini beğendim fakat tek beğenmediğim salata oldu. Salataların malzemesi çok az ve de hiç sossuz geliyor. Benden size tavsiye salata yemeyin. Gidicekseniz kesinlikle et ve tavuk tarzı şeyler yemeğe çalışın. Ayrıyetten yemekler ucuz olduğundan ben 2 kişi gittiğimde mesela 4 çeşit yemek söylüyorum çünkü yemek başına 10 TL'yi bile geçmediğinden her çeşit yemeği tatmak istiyorum. Yazımı bitirmeden 4 kişilik bir arkadaş grubuyla gittiğinizde hesap 50 TL'yi bile bulmicaktır :) şimdiden hepinize afiyet olsun... Bu pazartesi ben Yemek Kulübün de farklı tatları tatmak için orada olacağım hepinizi beklerim :)

Hiç yorum yok: