27 Mart 2012 Salı

Arnavutköy Sosyal Tesislerinde Bir Pazar Sabahı

   Belediyenin sosyal tesisi diyince akla hep kötü, dökük ve hizmeti çok köyü olan yerler gelir. Fakat burası bunun tam tersine, tabularınızı yıkacak bir mekan. Geçen pazar annemin zoruyla gittiğim fakat gerçektemn çok beğendiğim bir yer.



   Arnavutköy, konum olarak sahil bir yerdir. Belediyenin tesisleride tam olarak sahilin ordadır. Bodrum Mantı'nın karşısında kocaman beyaz bir bina. Bahçe ve iç mekan olmak üzere ikiye ayrılan bu mekan gerçekten 5 yıldızlı restaurantları aratmayacak biçimde bir yer. İçeriye girdiğinizde sizi sanki çok lüks ve pahalı bir restaurantta kahvaltıya gelmişsiniz gibi karşılıyorlar. İlgi, alaka süper. Bütün garsonlar var gücüyle size hizmet ediyorlar. Tabiki de bunu görünce ben ve kardeşim baya şaşırdık. Bahçe kısmı daha kapalıydı Nisan aynın başı gibi açılacakmış ama iç mekanda baya hoş bir yer. Alt kat deniz manzaralı fakat üst kat bina manzaralı. O yüzden de üst kat hep bomboş. Alt katta yer bulamayınca garsonlar seferber olup bize yer bulma konusunda epey yardımcı oldular.



   Ve kahvaltı başlasın .. Kahvaltı tabağı kişi başı 10 TL. Bence bu fiyata başka bir yerde kahvaltı etmek mümkün değil ki 2 blog öncesine bakarsanız Happy Moon's Fenerbahçe'de bir kahvaltımı yazmıştım. Tabikide orası özel işletme olduğundan pahalı. 10 TL fark ediyor iki kahvaltı arası. Gelelim kahvaltı tabağının içeriğine; aslına bakarsa kahvaltı tabağı çok doyurucu değil çünkü herşeyden 1 tane var ve çok küçük. Haliyle burası belediyenin yeri olduğu için böyle küçük porsiyonlar yapmışlar. Yanında menemen, omlet, sucuklu yumurta, paçanga böreği, sigara böreği de söyleyebiliyorsunuz ki bence söyleyin çünkü biz doymadık :) Ben sadece menemen aldım çok aç olmadığımdan. Bu arada çay sınırsız bu çay severler için iyi bir olay. Portakal suyu içtim ben ordayken be portakal suyunun tadı gerçekten güzel ve 3 TL. Başka hiç bir yerde bu kadar ucuza içemezsiniz.

                                                                    Kahvaltı Tabağı

   Garsonların ilgi ve alakasından bahsetmiştim. Her konuda garsonlar canla başla çalışıyorlar. Büyük ihtimalle "Belediye iyi çalışıyor" mesajını insanların akıllarına sokmak için bu. Garsonundan otoparkçısına herkes güler yüzlü. Ama şunu söylemeden geçemicem; orada çalışan yaşlı bir garson var. Dedem yaşında ve ona sipariş verirken içim acıdı ne biliyim utandım bana hizmet ettiği için. Benden size tavsiye genç olanlara sipariş verin :) Şimdiden bu yaz ayınca güzel deniz manzarasının ve boğazda kahvaltının keyfini çıkarmanız dileği ile :) Afiyet olsuuuun

Hiç yorum yok: