27 Mart 2012 Salı

SushiCo Kanyon

    




    Sushico, 1997’den bu yana Suadiye, Levent İş Kule, Nişantaşı, Koşuyolu, Kemerburgaz, Kanyon, Ataköy, Bahçeşehir, Astoria AVM, Ankara, Girne ve son olarak Palladium’da ki restaurant zincirleri ile en lezzetli uzakdoğu yemeklerini sunmaya devam etmektetir. Belkide yabancı bir kültürün mutfağıyla ilk tanışmanız için iyi bir mekan seçimi. Çin Japon ve Thai mutfağından yemeklerin yer aldığı geniş bir menüye sahip olan Sushico’un spesiyalleri  olarak özel Sushi rollar, Tatlı - Ekşi soslu Tavuk,kuşkonmazlı dana eti,pekin ördeği, teriyaki soslu somon ve Kızartılmış Dondurmayı öneriyorum ben size.





    Ben bugün size Kanyon şubesini anlatıcam. Kanyon zaten bir alışveriş merkezi olmakla beraber bir çok farklı yemek kültürünü de içinde barındıran bir AVM'dir. Alışverişten çok buraya herkes gibi bende farklı lezzetler tatmaya gidenlerdenim. Bloglarımda çoğunlukla zaten gördüğünüz gibi Kanyon AVM'den restaurantlar yazıyorum. Bunun nedeni, hem evime çok yakın olması hemde en sevdiğim AVM olmasından kaynaklanıyor. 





    Sushico, benim en sevdiğim Çin-Japon ve Thai restaurantı. Yemeklerin tadı çok yerinde ve güzel. Menü zengin çünkü mesela sushi sevmeyen oldukça insan var ülkemizde. Tabiki bu çok doğal çünkü alışık olmadığımız bir tat (Türk damak tadınada pek uyduğu söylenemez). Sevmeyenler için alternatif bol. Benim sushi haricinde en severek yediğim lezzet tabikide noodle. Tatlı-Ekşi soslu tavuğuda unutmayalım tabikide :) İkisi favorilerim arasında ve kesinlikle önerebiliceğim, türk damak tadına uyabilicek lezzetler. Sushi için aynı şeyi söyleyemiyorum tabikide çünkü az bir kesim sushi'yi severek yiyiyor.  Unutmadan önceki blogumda da Cevahir AVM'den bir çin lokantası yazmıştım, burdada kesinlikle önerebiliceğim lezzet benim vazgeçilmezim Çin mantısı ! Bir öneride daha bulunucak olursam , genellikle bu Çin-Japon mutfaklarının çoğunda bizim bildiğimizi sandığımız (adı türkçe geldiği için) fakat çok değişik tadı olan Sebzeli Pilav. Bu pilav emin olun türk pilavıyla yarışabilir. İnanılmaz bir tadı var. Şiddetle tavsiye ediyorum bu lezzetide. 






Hiç yorum yok: