4 Mart 2012 Pazar

The Great Dong Fang




  Çin yemeği sevmeyenlerin ve önb yargısı olanların mutlaka bu yazıyı okumalarını öneriyorum. The Great Dong Fang, Cevahir AVM'de en üst katta olan bir restauranttır. Yemekleri gayet lezzetli ve de insanı içeriye çeken bir açık büfesi vardır. Açık büfe fiyatı da uygun denilebilir. Eskiden 10 TL olan açık büfe şimdilerde ete ve tavuğa zam gelmesinden dolayı 14 TL olmuştur. 


      Yemekleri gayet lezzetli demiştim ve bunun yanısıra çin yemeğine ön yargıyla yaklaşanlar bu yazıyı okusun demiştim. Çünkü bu restaurant Türkiye'deki çoğu çin restaurantı gibi yüzde yüz türk damak tadına uyarlanmış bir yerdir. O yüzden çin lokantası niyetine gidilmez de, arada bir değişik bir şeyler yemek için gidilebilir. 






    Açık büfedeki yemek adlarını ilkn defa duyuyor olabilirsiniz bu da tabikide doğal bir şey. Ama emin olun bizim milletimizin damak tadına uymayan hiç bir şey çok diyebilirim. Noddle başta olmak üzere her yemek çok lezzetli. Ama benim favorim noddle tabikide :) gelelim açık büfe menüsünün içeriğine; genellikle tavuk ağırlıklı olan bu açık büfede bir ya da iki çeşit hindi yemeğide vardır. Lezzetli ve sağlıklı olması açısından tavuk daha çok tercih edilmiş bence. Tavuğun her çeşidini bulmanız mümkün; acılı tavuk kanatları, tatlı-ekşi soslu tavuk, soya soslu tavuk, tavuk köftesi bunlardan birkaçı. 


   Gelelim size burada kesinikle tavsiye edebiliceğim yemeğe. Çin mantısı !! Hiç bir yerde bu kadar güzel bir mantı çeşidi yememişsinizdir emin olabilirsiniz. Mükemmel bir tadı olan bu yemek benim buraya götürdüğüm herkes tarafından çok beğenilmiştir. Ben baya bir restaurantta yemek yemiş olduğumdan size kesinlikle buradaki Çin Mantısını öneriyorum. Ama ilk yemek aldığınız zaman alın çin mantısını çünkü hemen tükeniyor herkes tabağına alıyor ve de bu mantıdan restaurant azar azar yapıyor.Şimdiden afiyet olsun :) 


                                               En alttaki Çin Mantısı ! Mutlaka deneyin

Hiç yorum yok: