27 Mart 2012 Salı

Chance Cafe Fenerbahçe

Chance Cafe önden görünüşü
  Fenerbahçe'ye bu aralar çok gittiğimden fenerbahçedeki restaurantları yazıyorum. Chance Cafe normal bir cafe aslında sadece artı olarak sahilde olması, manzarası ve çok şişik fiyatları olmaması. Yoksa pek bir artı özelliği yok. Yani Fenerbahçe semtine gelip özellikle burası gidilmesi gereken bir yer diyemem.


  Yemek menüsü geniş her çeşitten yemek bulmak mümkün. Ben burada genellikle köri soslu tavuk yiyiyorum. 13TL fiyatıda. Aslında diğer işletmelere göre porsiyon bakımından bu fiyat iyş bir fiyat. Porsiyonlar büyük. Körü soslu tavuğun yanında; pilav, patates kızartması(ben genellikle patates kızartması yerine püre istiyorum. İkisini de isteyenler için püreye ekstra bir para almıyorlar haberiniz olsun), yeşillik geliyor. Doyurucu bir porsiyon fakat kesinlikle beğenmediğim bir olay yemekte tavuktan çok mantar olması. Aşırı derecede mantar koymuşlar. Ben mantar sevmediğimden mantarları bir kenara ayırdım yerken. Birde baktım ki meğersem bütün porsiyon mantardan ibaret içinde azıcık göstermelik tavuklar varmış. Böyle bir işletmeye pek yakıştıramadım doğrusu. Hani acaba fiyatı uygun diye mi böyle bir tavuk kıtlığına gitmişler anlayamadım. Bunlara rağmen normal bir öğle veya akşam yemeği için gidilebilecek sıradan bir mekan Anadolu Yakası'da Fenerbahçe'deki Chance Cafe :)

Benim yediğim porsiyon. Mantarlar gözüküyo baya bi

Hiç yorum yok: