26 Aralık 2011 Pazartesi

Cafe Krepen

Taksim'de bana göre gidilicek en güzel yerlerden biri. Ben kaç yıldır taksime giderim ama bu yeri keşfedeli daha 5 sene olmuştur. Eskiden girişi daha büyük ve görünürdü şimdi ise kafenin eskiden olduğu girişinin oraya parfümeri açılmış o yüzden de girişi bulmanız biraz zor olabilir. Halep Pasajı'nin tam yanında kalıyor girişi. Giriş küçük fakat yukarı kata çıktığınızda inanamicağınız kadar büyük bir teras karşınıza çıkıyor. Yazları bu terasta, yukarınızdan geçen küçük hortumlar su fışkırtıyor size ve serinliyorsunuz. Eskiden ( hep de buranın eski halinden bahsediyorum ) menüdeki yiyecekler daha ucuzdu ve genellikle herkesin gidebiliceği bir yerdi. Sanırsam çok talep olduğu için müessese menüdeki yiyecekler&içecekler 'e zam yapmış. Ben bunu fark ettiğimde şaşırmıştım. 3 tl'lik bir artış söz konusu çünkü.
                                                            Terasından bir görüntü

Mekandan bu kadar bahsetmişken yemeklerden bahsetmemek olmaz tabikide :) Cafe Krepen'de özellikle önerebiliceğim bir yemek yok fakat et yemekleri beklediğimin üstünde bir tat. Pizzaları ise normal yani ben pek tavsiye etmiyorum. Yazımın  başında Taksim'de gidilebilecek en güzel yer demiştim. evet öyle fakat kalabalıktan uzaklaşmak ve bişiler içip arkadaşlar ile sohbet muhabbet etmek için çok rahat bir mekan. Kendinizi farklı bir yerlerde hissediyorsunuz. Yazın ve bişiler içmek için gitmenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: