26 Aralık 2011 Pazartesi

Limonlu Bahçe

  Bugün size İstanbul’un gözlerden saklı bir güzelliği olan bir mekanı anlatıcam. Anlatmaya başlamadan önce sizinle bir şey paylaşmak istedim. bugüne kadar yazdığım yerler hep benim keşfettiğim yerlerdi ama bu seferki anlatacağım yere beni bir arkadaşım götürdü ve buranın güzelliğine hayran kaldım diyebilirim. Hele de yazın gitmiştik mis gibi limon kokusu ve atmosferin güzelliği beni çok cezbetti.
                                            Limonlu Bahçe'den bir görüntü ( limon ağaçları )

    İstiklal Caddesi’nden Tophane’ye inerken hemen Fransız Sarayı’nın arkasında yer alan Limonlu Bahçe, şehrin patırtısını çok uzaklara gitmeden unutturacak bir konumda bulunan Limonlu Bahçe, saat 09.00’dan geceyarısına dek servis veriyor. Zamanın ve gündelik hayatın yok olduğu bir atmosfere sahip bahçe, haftasonu ise açık büfe brunch’lara evsahipliği yapıyor.
                                               Arkadaşlarınızla hoş vakit geçirebilirsiniz.

    Dünya mutfağının leziz örneklerini sunan Limonlu Bahçe’de belki de en güzel sürpriz ise çeşit çeşit limonata kokteylleri. Limonlu Bahçe’nin akşam sefası herhalde bu yazın en favori içecekleri olacak. Ev yapımı likörler ve tatlılar ise Limonlu Bahçe’nin diğer keyifli seçenekleri. Kısacası bahçe, damak tadı açısından da tam anlamıyla bir rahatlama bölgesi olarak düşünülebilir.Yeni dizaynı ve kaplumbağaları ile Limonlu Bahçe’ yi ziyaret ettiğinizde, hamakta dinlenme imkanı da bulabilirsirsiniz.

Hiç yorum yok: