27 Kasım 2011 Pazar

NUM NUM :)

    Num Num her bütçeye uygun bir restaurant olmakla benim gönlümü kazanmış yerlerden birisidir. Yemeklerinin enfes oluşuda cabası :) Buraya her gittiğimde porsiyonların doyurucu olması, göze hitap etmesi ve de yemeklerin çok lezzetli olması verdiğim paraya bir kez daha değdiğini bana gösteriyor. Keyifli ortamları ve sunduğu eşsiz lezzetlerle müşterilerine iyi ve lezzetli yemek sunmayı hedefleyen Num Num Maçka, Kanyon, Ümraniye Meydan ve Astoria da var. Ben genellikle Kanyon AVM'deki Num Num 'a gidiyorum. Amerikan/İtalyan mutfaklarının harmanlanması sonucunda oluşturulmuş kapsamlı ve geniş menüsü, hava kabarcığı oluşmaması için elle şekillenen hamburgerler, sandwichler, zengin salatalar, taş fırında kepekli hamur ile yapılan lezzetli pizzalar, akılda kalan tatlılar ve özel çocuk menüsü ile geniş bir kitleye hitap etmektedir.Çocuklar genellikle bu mekana bayılıyorlar çünkü hem menü bakımından hemde ortam bakımından eğlenceli bir yer.




   Bu kadar bilgiden sonra geçelim benim macerema. Arkadaşlarım ve ailemle haftada en az 1 kere gittğim bi yer burası Kanyon Num Num. Yemek menüsü inanılmaz geniş. Ben 3-4 yıldan fazladır gidiyorum ve hala yemediğim yemekler tatmadığım tatlar var. Başlangıç olarak şiddetle Onion Strings' i öneriyorum. Bu bizim Burger King de ya da Mc Donalds da yediğimiz soğan halkaları tabusunu yıkarak soğan halkasına yeni bir boyut getiriyor. Normalde oralarda yediklerimizin içinde soğandan başka herşey var. Sadece dışı hamur olan ve içinde soğanın gözükmediği bir soğan halkası ordakiler fakat Num Num 'daki soğan halkaları gerçekten soğan halkası. İçinde gözükür derecede soğan mevcut. Dışı hamursuz o yüzden kalori hesabı yapanlar için çok uygun. Ben genellikle onion strings'in üstüne limon sıkarak yiyiyorum. Bu yemeğe ayrı bir tat katıyor. Başlangıçlardan devam etmek gerekirse;Minestrone Toscana çorbası da ayrı bir güzel.



   Ana yemek için 5 farklı seçeneğiniz var. Salata ile doymak isteyenler, Burger ile doymak isteyenler, Sandviçler, Makarnalar ve Pizza ile doymak isteyenler. Bir de bunların yanı sıra "Ana Yemekler" adı altında etler,tavuklar,balıklar ve domuz etleri mevcut. Ben size her başlık altından bir yemek önericem. İlk olarak Salata ile doymak isterseniz size; Tavuklu Sezar Salata'yı ve Egeli'yi öneriyorum. Doğruyu söylemek gerekirse benim şu zamana kadar yediğim en güzel ve sosu en lezzetli Sezar Salatası burda yapılıyor. Eğer benim gibi bir Sezar Salata sevenlerdenseniz kesinlikle burda bu salatayı yemenizi öneriyorum. Egeli'de benim favorilerim arasında. Sosu ve kendinden güzel Ege yeşillikleri ve otlu peyniri ile çok değişik bir tat. Burger ile doymak isterseniz eğer size Cheddar Cheeseburger'ı öneriyorum. Zaten Num Num 'ın en çok satan ve en beğenilen hamburgeri bu.  Sandviçleri ben pek tercih etmiyorum ama geçen gün Izgara Köfte sandviçi yemiştim. Pek hoşuma gitmesede tek yediğim bu olduğu için sizi kötü yönlendirmek istemiyorum. Bana görede oraya gitmişken daha farklı tatlar varken sandviç yemeyin. Makarnalara geldi sıra :) Makarnalardan tabikide hiç kuşkusuz çoğu insanın severek yediği Penne Arrabiatta. Acılığı ve sosu tam kıvamında bir makarna lezzeti bu yemek. Acı sevmeyenlere önereceğim ise; Pesto Ravioli. Bu makarna kremalı olduğu için beni biraz rahatsız ediyor. Belkide çok aç gittiğimden ve hızlı yediğimden olsa gerek. Ama yinede midesi rahatsız olan kremasını biraz az koydurtabilir. Gelelim Pizzalara. Pizza ile doymak isteyenler benim favorim tabikide Sezar ile ilişkili bir pizza, Tavuklu Sezar Pizza. Demin salatalarda bahsettiğim Tavuklu Sezar Salata'nın bu pizza versiyonu. Pizzanın üstünde sezar salata ve tavuk parçaları tabikide permasan peyniri ile birlikte. Aslında pizza ve salata arasında kararsız kalanlar için düşünülmüş çok iyi bir yemek. İkisi bir arada :) Başka bir pizza ise Domates Soslu Mozarella Pizza. Bu pizza çok hafif oluşuyla insanı çok rahatsız etmiyor. Ana yemek başlığına geçersek de tavuk sevenler için Tavuk Shinitzel güzel bir seçenek. Yanında ki patates salatası ayrı bir güzel shinitzel ayrı bir güzel. Sebze ve tavuk sevenler için de Chicken Brochette öneriyorum. Bol sebzeli bir yemek bu. Ben pek sebze sevmediğimden bu yemeği pek tercih etmiyorum. Et sevenler için Yoğurtlu Kebab'ı öneriyorum. Bu yemek bizim mutfağımızdaki İskender kebaba benziyor.

   Bu kadar yemek anlatımından sonra gitmeniz gereken bir yer. Bütçenize uygun bir yer. Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok: