21 Kasım 2012 Çarşamba

Evim Sensin

      Bu aralar sinemaya çok gittiğimden yemek ve gezi bloguma filmleri de eklemeyi tercih ettim. Her hafta 1 filme mutlaka gidiyorum artık. Evim Sensin filmi çok ilgimi çekmişti metroda gördüğüm afişlerden sonra hemen gitmek istedim. Filmin özetini vermek istiyorum ilk önce size :  Leyla, eşinden ayrıldıktan sonra baba evine döner. Hayatının en zor 4 yılına girdiğinden habersizdir. İskender ise yetimhanede büyümüş, yalnız yaşamış ve hayatı boyunca hiç evi olmamış bir adamdır. Aralarında filizlenen aşk hızla ilerler, aradıkları mutluluğu birbirlerinde bulurlar. İkisinin özene bezene kurduğu dünyanın  üstüne bir kâbus çökene kadar, İskender’in evi artık Leyla’dır. 
     Filmin şu özelliği çok hoşuma gitti izlediyseniz mutlaka bana hak verirsiniz. Filmin ilk yarısında film insanı çok güldürüyor ikinci yarısında ise ağlatıyor. Bu bakımdan çok hoşuma gitti. Bir filmin hem güldürüp hem ağlatması ender rastlanan bir özellik. Oyunculara gelirsekte Fahriye Evcen'in oyunculuğu berbat hiç beğenmedim. Çok yapmacık belkide filmde aptal rolünü oynadığı için bana öyle gelmiştir. Filme gitmeden bunun bir güney kore filminden kopyalandığını okumuştum. Güney Kore'de çekilen filmi izlemedim fakat geçen yıl "Beni Unutma" diye bir film izlemiştim 2011 yapımı. O filmin aynısı olduğu kesin. Konu aynı olduğundan bu film beni çok ağlatmadı ve derinliklerime işlemedi. Eğer 
giderseniz keyifli seyirler diliyorum hepinize :) 


Filmin Fragmanı için : http://www.youtube.com/watch?v=dsZpFbSzbZk

Hiç yorum yok: