21 Kasım 2012 Çarşamba

Etiler Mado

   Bugün canım salep çekti evden çıkıp Etiler Mado'ya gittim. Evime yakın olduğundan burayı çok seviyorum. Mado hayatımıza girdiğinden beri benim dondurmayı severek yediğim bi yer olmuştur. Çok çeşit dondurmaları ile kalbimi feth etmeyi başaran bir işletme. Daha bu yıl MADO'nun açılımını öğrendim. Bu kadar yıldır gittiğim için de kendimden utandım daha yeni çğrendiğim için. Maraş Dondurma demekmiş MADO. Mado'nun sabah kahvaltıları da enfes çok severek kahvaltı yapıyorum. Yazın ve kışın tercih edilen bi yer. Hem kapalı hem açık yeri var Etiler'dekinin.



  Evet bugünden bahsediyodum. Bugün canım salep çekti ve içmeye gittim. Mado'nun salepi gerçekten bu kış aylarında iyi bir tercih. Servis de iyi sizinle ilgileniyorlar. Fakat valedeki görevli beyfendi biraz terbiyeden yoksun. Fiyat bakımından da aşırı pahalı değil. Arkadaşlarınızla keyifli vakit geçirip yemek yemekten zevk alacağınız bir yer. Ben genellikle Etiler'e gittiğim de Mado'ya oturmayı tercih ediyorum. Zatende Etiler'de Cafe Crown kapandıktan sonra tercihler Mado'ya döndü. Ben bir kere gitmenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: