4 Aralık 2012 Salı

Bilgi Üniversitesi Eski So Cafe Yeni Friends Cafe




Ben Bilgi Üniversitesi 2.sınıf öğrencisiyim. Normalde 1 sene İstanbul Üniversitesi'nde okumuştum sonra sevmeyip okulu buraya geldim. Bilgi Üniversitesi'nde okuyan herkes bilir So Cafe'yi yani yeni adıyla Friends Cafe. Eminim herkes gereksiz pahalı oluşu ve yemek kalitesinin çok düşük olduğundan şikayetçidir. Burada öğrenci menüsü denilen şeyin gereğinden fazla pahalı ve yemek kalitesinin aşırı pahalı olduğu bu cafe de herkes oturup ders çalışır sohbet eder. Hele kış aylarında yer bulmak imkansızdur. Fakat gelelim yemeklerine. Burası kendi okulum fakat bu cafenin işletmesini dışarıdan birileri yapmaktadır. Yıllardır Üniversitemizin başına gelen öğrenci birliği yemeklerin kalitesini arttırmak ve fiyatları aşağı çekmeye uğraşmıştır fakat nafile. Öğrenci menüsü 8 tl civarlarında. Bu eski okulum İstanbul Üniversitesinde 75 kuruştu ve size temin ederim buradaki öğrenci menüsünden daha çok çeşit vardı ve daha lezzetliydi. So Cafe'de yemeği alıyorsunuz ve o kadar az koyuyolarki hani kendimi gülmemek için zor tutuyorum. Ya şaka gibi gelicek ama gerçek resmen 3 tane nugget koyuyorlar. Ben yani ne diceğimi şaşırıyorum ağzım açık kalıyor. Hani dalga geçermiş gibi kuş kadar yemek. Çorbalar deseniz tadları hepsinin berbat. Hani bari 8 tl civari öğrenci menüsü bari birazcık güzel yapında içilebilir olsun. Asıl önemli nokta öğrenci menüsü haricindeki diğer BÜTÜN diğer yemeklerin inanılmaz pahalı olması. Geçen gün salata aldım ve yemin ederim o kadar azdı ki anlatamam. ve 12 TL verdim o salataya. Özel Üniversite diye ne kazıklarsak kardır mantığı ile çalışan bir müessese burası. Keşke okulumuza daha uygun fiyatlı ve kaliteli yemek sunabilicek ve So Cafe'ye alternatif bi yer açılsa. Eminim herkes benim yakındığım şeylerden yakınıyordur.



Hiç yorum yok: